

Cambridge Audio CXN100 BUG recenzija – Predvodnik glavnog tijeka
Potpuno novi model mrežnog audiosvirača iz srednje, CX serije Cambridge Audija, pokazao je kako se britanska tvrtka uistinu etablirala u sâm vrh svjetske industrije zabavne elektronike, jer ponuditi vrhunski uređaj za još uvijek pristupačnu cijenu, mogu isključivo oni iz tog uskog kruga
članak prenešen iz časopisa BUG – Vedran Vukašinović (Svibanj 2024.) – link
Potpuno novi model mrežnog audiosvirača iz srednje, CX serije Cambridge Audija, pokazao je kako se britanska tvrtka uistinu etablirala u sâm vrh svjetske industrije zabavne elektronike, jer ponuditi vrhunski uređaj za još uvijek pristupačnu cijenu, mogu isključivo oni iz tog uskog kruga
članak prenešen iz časopisa BUG – Vedran Vukašinović (Svibanj 2024.) – link
Cambridge Audio CXN100
Unikatnu ulogu koju Cambridge Audio ima na svjetskom audiotržištu, uzevši u obzir globalnu dostupnost njihovih proizvoda te raspon ponude u gotovo svim cjenovnim kategorijama (osim u onim najskupljim), ta je britanska tvrtka odlučila ponovno nam potvrditi svojim najnovijim uređajem, praktički “ispod čekića” dostavljenim nam članom njihove hijerarhijski srednje serije CX. Uređaj se zove Cambridge Audio CXN100, a funkcionalno, on je mrežni audiosvirač s opcijama korištenja u ulozi DAC-a, te digitalnog pretpojačala.
Uz tehnološki napredak u odnosu na prethodni model, CXN uređaj, koji je izašao u dvije generacije (CXN, kasnije preimenovan u “V1”, i njegov facelift pod imenom CXN V2), vjerojatno je najvažnija inovacija koju ovaj novi pastuh u ergeli Cambridge Audio temelji na četvrtoj generaciji njihove već dobro poznate, vlastite tehnološke (hardversko-softverske) platforme StreamMagic.
Tako dolazimo i do pomalo neuobičajene situacije u kojoj se tvrtkin najskuplji proizvod u ovoj kategoriji uređaja, mrežni streamer iz serije Edge, pod imenom Edge NQ, jedini u katalogu CA još uvijek temelji na prethodnoj generaciji platforme StreamMagic, s obzirom na to da su u Cambridgeu već ranije prošle godine temeljito obnovili i osnovnu seriju streamera AX/ MX, opremivši ju aktualnom Gen.4 platformom.
Originalni CXN (V1), koji se pojavio 2015. godine, bio je prvi model mrežnog playera britanske tvrtke sukladan današnjem poimanju modernog streamera, koji je sa sobom donio Wi-Fi povezivost, Bluetooth (doduše, još uvijek opcionalni), raskošni ekran u boji, koji je mogao prikazivati artwork albuma, podršku za AirPlay i UpnP, i sve tadašnje aktualne glazbene servise, mogućnost rada kao DAC i pretpojačalo. Opciju upsamplinga odrađivao je pomoću tada jedinstvene funkcije ATF2, sustava postprocesiranja koji je Cambridge Audio ugovorio s visokotehnološkom švicarskom tvrtkom Anagram (danas nepostojećom), s obzirom na to da na tržištu i nije bilo tako sposobnih konverterskih čipova kao što je to danas slučaj, nego je ta zadaća bila dodijeljena cijenjenom, no već tada prilično vremešnom, Wolfsonovom modelu, s oznakom WM8740.
O tome koliko je taj model bio uspješan i izvrsno koncipiran, dovoljno govori podatak da je na osnovama tog premijernog CXN-a Cambridge gradio dva svoja vrhunska modela u katalogu, prvo Azur 851N, a zatim i već spomenuti Edge NQ. No, vjerojatno je još značajnija činjenica to što je spomenuti model nesumnjivo poslužio kao prototip i form-faktor glavnine uređaja drugih proizvođača koji su se u međuvremenu pojavili na tržištu, i to ne samo u toj cjenovnoj klasi, nego i u onim poprilično višim.
Nije potrebno mnogo detektivskih sposobnosti da bi se prepoznalo obrazac koji je Cambridge Audio uspostavio upravo tim modelom, ako pogledamo kako izgledaju današnji hitproizvodi takve vrste na tržištu hi-fi uređaja, primjerice, notorni Eversolo.
CXN je uz dvije iteracije izdržao gotovo cijelo desetljeće na tržištu, što je enorman uspjeh u okvirima tog segmenta elektronske industrije, čiji se ciklusi razvoja smjenjuju gotovo usporedno s ciklusima godišnjih doba, a u nekoj mjeri je i šokantno zaključiti da je takva izjava samo rubno metaforična.
Početkom 2024. godine, Cambridge Audio pomalo je iznenada najavio novu generaciju starog CXN aduta, ovaj put jasnije naznačene distinkcije i progresa oznakom koja sada glasi CXN100.
Novi stroj ispod haube
Ako je vanjština novog CXN100 samo suptilno dorađena u odnosu na dosad poznatu verziju uređaja, tehnološki je novi model potpuno drugačija zvjerka. U prvom redu, to se odnosi na novi, moderni konverterski čip. CXN u obje dosadašnje verzije bio je temeljen na već dugo poznatom Wolfson 8740 čipu u dual-mono konfiguraciji. Taj je konverterski čip svojedobno bio pojam izvrsnosti i moderniteta, međutim, od njegove inauguracije na tržište prošlo je dvadesetak godina. Stoga je, bez obzira na njegove nesumnjive kvalitete, došlo vrijeme da ga se zamijeni komadom silikona, adekvatnim današnjim standardima. Izbor je pao na ESS SABRE32 ES9028Q2M konverterski čip, danas gotovo univerzalni izbor visokorezolutnih digitalnih uređaja.
ESS čipovi postali su danas najčešći izbor inženjerskih timova u audioindustriji, iako je, u međuvremenu, tvornica suparničkih AKM čipova, svojedobno poharana prirodnom nepogodom, ponovno počela izbacivati proizvode iz svojih postrojenja, pa će se taj konkurentski odnos u budućnosti očito nastaviti. Kao što smo već prije spomenuli, stare CXN serije koristile su proprietary sustav postprocesiranja Anagram ATF2, kroz koji je signal prolazio nakonobrade u DAC čipu, kako bi se u određenoj mjeri nadomjestili određeni tehnološki nedostaci Wolfsonovih čipova. No, s obzirom na strelovit razvoj konverterskih čipova, Cambridge Audio mogao je maksimum funkcija u procesu digitalne konverzije prepustiti jednom jedinom sklopu. Takav pristup pojednostavljuje put signala kroz elektronske sklopove, i na kraju rezultira vrlo preciznom reprodukcijom zvuka, bez negativnih utjecaja dodatnih sklopova ( jitter i slični elektronski gremlini).
Tako nešto prije svega, bilo je moguće s obzirom na činjenicu da nativna razlučivost ESS čipa doseže do 32- bita/768 kHz PCM (uz MQA podršku) i DSD do 512, što praktički otklanja bilo kakvu potrebu za dodatnom pomoći konverterskom čipu, u smislu dekodiranja signala – barem zasad. Nadalje, prema navodima iz Cambridge Audija, i druge određene karakteristike čipa ESS9028Q2M, kao što je vremenski filter, toliko su dobro specificirane, da uređaju i nije potreban poseban post-DAC filter.
Ušminkano lice globalne zvijezde
Naravno da CA nije pokušavao drastično promijeniti pojavnost svog emblematskog uređaja. Izvana se radi o diskretnoj evoluciji, koja najviše dolazi do izražaja pri pogledu na centralno smješten ekran u boji, koji se sada proteže na dijagonali od 4,8 inča, što je otprilike 10% više nego kod prethodnika. Važnije je to što sada njegova razlučivost iznosi 1.280×574 piksela, što je veliki napredak u odnosu na 475×219, koliko je ona iznosila prije. Ekran je okružen sa šest već otprije poznatih tipki, po tri sa svake strane, od kojih su one s lijeve zadužene za pokretanje reprodukcije i prebacivanje brojeva (FWD/REW, da se poslužimo leksikom analognih kazetofona).
S desne strane tri su tipke podijeljene na jednu s oznakom “Info”, kojom se mogu ciklički mijenjati opcije prikaza na ekranu, te dvije s oznakama gore/dolje, kojima se mogu direktno birati ulazi, ili pretraživati folderi s glazbom.
Osim navedenog ekrana, novitet s prednje strane uređaja, ukrašenog plemenitom aluminijskom pločom sivkaste boje, jest još samo to što je USB ulaz za medij s glazbom izmaknut na stražnju stranu uređaja.
Tako na prednjici CXN100 modela, osim segmenta s ekranom, postoje još samo tipka za standby i multifunkcionalni okretni kontroler, pozamašnih dimenzija, ali ergonomski izvrsno realiziran. Lice uređaja toliko je pročišćeno da je čak i oznaka modela zadržala isključivo već poznati pojam – CXN, dakle, bez istaknute brojke “100” koja označava novi, ovogodišnji model. Sveukupno, u prepoznatljivom finišu prednje alu-ploče, s već poznatim rješenjem svojevrsne “podrezane” podšasije, funkcionalno maksimalno pročišćen i s prekrasnim, jasnim i oštrim ekranom u boji, CXN100 ostavlja dojam uređaja vrhunske kvalitete.
Dapače, estetskim izričajem svrstava se u skupinu onih uređaja koji mogu parirati vrlo skupocjeno realiziranim partnerima u sustavu, od pojačala do zvučnika praktički high-end genoma, a da se nimalo pritom ne bi dobio osjećaj kvalitativno inferiorne komponente, čak i u takvoj vrsti društva. Ipak, moramo se požaliti na nedostatak ulaza za slušalice. Iako je možda Cambridge Audio na drugačiji način želio profilirati ovaj uređaj, vjerojatno ga svrstavajući u onu vrstu elaboriranih audiosustava koji posjeduju samostalno, dedicirano pojačalo za slušalice, činjenica jest da je najpraktičnije mjesto za izvođenje priključka za slušalice ono direktno na komponenti izvora signala. Posebno što danas ne bi trebao biti problem realizirati to na vrlo kvalitetan način, bez nekih posebnih problema ili troškova, niti bi taj konektor nešto posebno narušio estetsku dimenziju uređaja.
Uz uređaj se dobije standardna oprema, nema propusta tipa nedostajućih kabela, uputa i sličnog, no daljinski upravljač, koji bi mogao biti zanimljiv onima koji planiraju CXN100 koristiti kao pretpojačalo, bit će potrebno dodatno doplatiti.
Svirač radiopostaja Cambridge Audijeve aplikacije pokazat će sve podatke koje stanica emitira, uključivo i naziv skladbe koja trenutačno svira
S albumima s medija za pohranu tagiranje je već nešto problematičnije, no ako je album kodiran pjesmu po pjesmu, kao ovdje, sve će funkcionirati
Podešavanja uređaja iz aplikacije StreamMagic i nisu bogznakako opširna, no u principu, omogućuju sve ono što se očekuje
ISKUSTVO KORIŠTENJA
Premium uređaj, premium osjećaj
Često u propagandnim porukama i gospodarskoj periodici nailazimo na pojam “premium”. Njime se želi opisati svojstvo nekog proizvoda u odnosu na pripadajuću tržišnu kategorizaciju, ciljajući pritom na njegova određena posebno dobra, ili kumulativna svojstva, u odnosu na druge konkurentske proizvode. No taj izraz u pravilu označava i pripadnost višem cjenovnom rangu, koji je, jasno, posljedica upravo tih dobrih, odličnih ili vrhunskih svojstava koje takav proizvod karakteriziraju.
CXN100 će, i u funkcionalnom i u kvalitativnom smislu, besprijekorno prenijeti ostatku audiolanca sve potrebne informacije, tako da je isključivo na ostatku uređaja da ispune standarde koje im je CA uređaj postavio. Ne sumnjamo, pritom, da postoje uređaji iste vrste koji će tom lancu dati i još malo više sadržaja (posebno, čini se, u samom vrhu frekvencijskog spektra), no takvi će uređaji, ne samo koštati značajno više, nego će, smatramo, i imati smisla isključivo u vrhunski opremljenim prostorima za slušanje glazbe – podrazumijevamo, jasno, akustički tretman prostora pod navedenom sintagmom.
Kad je riječ o samoj uporabnoj funkcionalnosti, i sâm uređaj i platforma StreamMagic 4 pružit će iskustvo bez ikakvih zapinjanja ili eventualnih nedoumica korisnika, a pritom će ponuditi zaokružen skup mogućnosti, podržavajući, kako sve racionalno zamislive ulazne kanale, tako i glazbene i mrežne servise.
I tako sve do svih potrebnih, aktualnih tehnoloških standarda, kojima je uređen opremljen. Jedina mala “cveba” koju smo primijetili, bila je potreba da se ulazni koaksijalni S/PDIF kanal stavi u takozvani “TV Mode” u meniju s opcijama, kako ga Cambridge Audio naziva. Čini se da radi o zaključavanju ulaznog bitstreama na RedBook standard (16-bit/48 kHz), jer smo s isključenom tom opcijom imali čudnih problema s konekcijom starijeg CD playera. Prvo smo pomislili da je riječ o tome što je taj CD svirač specifičan prema svojoj internoj korekciji grešaka (Meridian), što je doduše izgledalo neobično, s obzirom na to da je on dosad bez problema radio s više slično specificiranih, modernih konvertera. Onda smo naletjeli na test CXN100 jednog youtubera, koji je isti problem prijavio čak i s Cambridge Audijevim vlastitim CXC CD transportom.
Zaključak je, očito, da se tu radi o nekoj vrsti softverskog propusta, uzrokovanom uistinu recentnim izlaskom CXN100 na tržište, što će Britanci, bez svake sumnje, uskoro “ispeglati”. Kad je u pitanju sama glazbena izvedba, tijekom druženja s CXN100 u sjećanje nam se urezao vrhunski glazbeni doživljaj koji nam je pružio album “Aranjuez” iz 2020. godine, odnosno svjetski poznat concerto za gitaru španjolskog skladatelja Joaquína Rodriga, koji je odsvirao jedan od najpoznatijih svjetskih klasičnih gitarista mlađe generacije, francuski umjetnik Thibaut Garcia. Osim što album sâm za sebe spada u vrhove izvedbene glazbene umjetnosti, reprodukcija koju nam je pružio novi Cambridge Audio streamer ne može se opisati s manje superlativa od navedenog. Premium, svakako.

Iako je temeljno CXN100 dizajnerski nastavak prethodnih CXN modela, Cambridge Audio suptilnim je intervencijama, u prvom redu poboljšanim ekranom, uspio zadržati estetski dojam iznimno vrijedne audiokomponente
Prema navodima Cambridge Audija, daljnje povećanje nominalnog SNR-a (koji, doduše, ne specificiraju za uređaj, no sam ESS čip nominiran je na monstruoznih 129 dB u stereo načinu rada) i smanjenje ukupnog izobličenja (ponovno raspolažemo samo podatkom od čipa, odnosno o nominalnom THD+N od -120 dB) postignuto je upotrebom vrhunskih kondenzatora i opampova u analognom izlaznom stupnju, potpuno novog topološkog dizajna.
Iz ovih promotivnih navoda može se detektirati da je Cambridge Audio, formalno, potpuno redizajnirao topološki ustroj CXN100, kako bi se maksimalno iskoristile sve prednosti ES9028Q2M čipa, što zapravo ni ne čudi, s obzirom na drastičnu razliku u tehnološkoj osnovi.
Također, Cambridge Audio dodao je još neke tehnologije, nevezane uz sam konverterski sklop ili streaming platformu, kao što je implementacija MPEGDASH metode strujanja podataka, koja se koristi pri dekodiranju internetskih radiostanica. Radi se o tehnologiji prilagodljive, dinamičke brzine prijenosa strujanja (DASH – Dynamic Adaptive Streaming over HTTP), koja je originalno zamišljena za potrebe streaminga videa, p a m ožemo pretpostaviti da postiže izvrsne rezultate i kad je riječ o osjetno nezahtjevnijim streamovima audiopodataka.
O novom Gen.4 modulu Cambridge Audio StreamMagic platforme već smo pisali u povodu testa AXN10 streamera, pa samo ponovimo osnovne zaključke o njemu. StreamMagic 4, dakle, izravno iz aplikacije nudi praktički sve što biste mogli zatrebati. Osim što možete svirati kolekcije spremljene na lokalnoj mreži (UPnP), odnosno s vanjske memorije priključene na USB ulaz CXN100, iz aplikacije možete odabrati spajanje na niz aktualnih glazbenih servisa, kao što su Spotify, Tidal, Qobuz, Deezer… Uređaj posjeduje i Roon Ready certifikat, a ne treba niti posebno isticati da su sve vrste integracija s glazbenim servisima realizirane bezgrešno. Izravno iz aplikacije može se odabrati praktički svaka internetska radiopostaja koje se možete sjetiti, no sustav pretraživanja nije tako savršen kao kod nekih drugih rješenja. Kao plus bilježimo to što su radiopostaje, jednom kad ih nađete, dostupne u najvećoj podržanoj razlučivosti, pa ćete tako svoje omiljene stanice slušati u 16-bitnom FLAC-u, izravno iz aplikacije StreamMagic, ako one emitiraju tako.
Sljedeća bitna stvar je to što StreamMagic 4 podržava oba aktualna standarda bežičnih mrežnih protokola, tako da Chromecast, odnosno AirPlay 2, otvaraju vrata maksimalnom broju opcija u kojem je CXN100 moguće koristiti – tako možete pristupiti Apple Musicu, Amazon Musicu, BBC Soundsu, i sličnim servisima koji nisu izravno podržani iz aplikacije.
Bluetooth je realiziran u verziji 5.1 A2DP/AVRCP, koji podržava kodeke SBC i AAC. Kad je riječ o sviranju lokalno smještenih datoteka, uređaj – kao i u slučaju ostalih ulaznih kanala – podržava sviranje u formatima ALAC, WAV, FLAC, AIFF, DSD (x512), WMA, MP3, AAC, HE AAC, AAC+, OGG Vorbis, u razlučivosti koju podržava konverterski čip, što je zaista sveobuhvatno. Sve u svemu, tehnološki i izvedbeno, CXN100 nije moguće ocijeniti drugačije nego kao vrhunski primjerak današnje tehnologije, u području industrije u kojem je on usmjeren.
PONUDA KONEKTORA
Sve osim HDMI-ja
Sa stražnje strane uređaja dočekuje nas funkcionalna raskoš. Sve počinje standardnim IEC priključkom za strujni kabel, a zatim slijedi niz konektora ulaznih kanala, te pomoćnih funkcija. Tu su, redom, dva navoja za Wi-Fi antenu, servisni port pomalo nalik na VGA priključak, dva RCA priključka Control Busa za integraciju u sustav kontrole, svi smješteni uz gornji rub uređaja.
Zatim slijedi segment posvećen digitalnim ulazima, gdje prvo nalazimo USB Type-A ulaz za prijenosni medij, zatim Ethernet konektor, te USB Type-B ulaz, posvećen digitalnom transportu (bio to običan PC ili neki namjenski uređaj), koji je još dodatno opremljen prekidačem Ground/Lift, koji bi trebao utjecati na eventualne interferencije u USB kanalu.
Zanimljivo da to nije jedina funkcija CXN100 posvećena zaštiti od elektromagnetskih interferencija, jer je već sljedeći prekidač u nizu zadužen za upravljanje uzemljenjem kućišta. Iako su u javnosti česti sporovi oko potrebe za sklopovima za neku vrstu regulacije i utjecaja na opskrbu strujom iz mreže kod digitalnih uređaja, odnosno uopće mogućnosti da oni nešto korisno i učine, mnoge tvrtke čine maksimalne napore da opreme svoje uređaje nekom funkcijom takve vrste.
Stoga ne treba sumnjati da iza tih napora postoji i neka vrsta ekspertize, posebno što nikako nije riječ o malom broju razvojnih timova, dapače.
Nakon navedenog slidera slijede dva S/PDIF ulaza, odnosno koaksijalni i optički, što znači da na CXN100 možete priključiti širok raspon namjenskih audiovizualnih uređaja. Istina, među njima nema danas vrlo traženog HDMI ARC ulaza, no s obzirom na profil uređaja i sve ostale funkcije koje on posjeduje, smatramo da u ovom slučaju ipak nije riječ o kardinalnom propustu. Na te ulaze nastavljaju se dva jednako takva izlaza (koaksijalni, optički), što znači da CXN100 ima mogućnost za prosljeđivanje signala nekom još kvalitetnijem, možda tek nadolazećem D/A konverteru.
Posljednji u nizu su analogni izlazi. Njih su ukupno dva para, odnosno riječ je o single-ended RCA, te balansiranim XLR izlazima. Navedene su posjedovali i prethodni CXN modeli, kao i mogućnost kontrole volumena, odnosno rada u svojstvu pretpojačala s digitalnim ulazima, pa ovdje nije riječ ni o kakvoj posebnoj inovaciji. Ipak, generalno je potrebno pohvaliti sve te mogućnosti, jer daju uređaju dimenziju polivalentnosti, koja direktno utječe na raspon kruga potencijalnih korisnika, odnosno kupaca, i to onih vrlo različitih potreba i afiniteta.

Sukladno svojem statusu komponente iz najkompetitivnije tržišne kategorije, CXN100 izdašno je na zadnjoj ploči opremljen svim potrebnim funkcionalnostima, a dodatno je pojačan digitalnim ulazima, kako bi mogao služiti i kao DAC, te balansiranim XLR izlazima
Cambridge Audio CXN100 – Glavni u klasi
Unatoč cijeni, koja u apsolutnim okvirima nikako nije mala, CXN100 ne možemo ne preporučiti. On može adekvatno funkcionirati u vrlo širokom kvalitativnom rasponu sustava, od onih srednje klase, pa sve do gotovo vrhunskih, a da korisnik sustava bilo koje razine u tom rasponu ne bi imao dvojbi pripada li taj uređaj njegovom sustavu, ili ne.
Iako ovaj proizvod koji recenziramo nikako ne spada u nižu cjenovnu kategoriju – dapače, postoje i osjetno jeftiniji uređaji sasvim dobrih osobina i svojstava – činjenica jest da većina kvalitetom, karakteristikama i performansama usporedivih mrežnih streamera s novom Cambridge Audijevom uzdanicom, ipak košta nešto više.
Odnosno, u usporedivu cjenovnu kategoriju smjestili su se uređaji koji izvedbom možda jesu slični CXN100, no objektivno, nose oznaku robnih marki koje se tek trebaju tržištu dokazati kvalitetom, dugotrajnošću, podrškom kupcima, te još nizom faktora koje kupac Cambridge Audijevih uređaja upravo podrazumijeva.
Počevši, primjerice, od načina kako Cambridge Audio u svojim materijalima detaljno opisuje razvoj i nadogradnju funkcionalnosti StreamMagica, u nekoliko proceduralnih koraka koji uključuju timove iz korisničke podrške, prodaje, programerskog odjela i tima za kontrolu kvalitete tvrtke – sve su to stvari koje izravna, originalno dalekoistočna, konkurencija tek treba dostići.
Kao i u više navrata dosad, Cambridge Audijev uređaj smatramo izvrsnom ponudom prema omjeru cijene i kvalitete, što je doseg koji ima posebnu težinu u ovoj srednjoj cjenovnoj kategoriji, u kojoj se određene greške ili nedostaci koji se mogu oprostiti jeftinijim uređajima, više ne praštaju. Kvalitetna izrada, korištena visoka tehnologija, estetski izričaj uređaja, softversko “in-house” rješenje sa zajamčenom podrškom, visoka funkcionalnost, samo su slojevi tog vrhunskog slatkiša koji je, ponovno pobjedonosno, tržištu isporučio Cambridge Audio.
Stoga, ako vas zanima digitalna front-end komponenta ovog cjenovnog razreda, jedino što vam možemo reći o CXN100 jest – samo naprijed.
Cambridge Audio CXN100
Tip | Mrežni streamer s funkcijama D/A konvertera i pretpojačala |
---|---|
DAC | ESS ES9028Q2M (do 32-bit/768 kHz PCM, do DSD512) |
Ulazi | 1x koaksijalni S/PDIF, 1x optički S/PDIF, USB za memoriju s glazbom |
Izlazi | 1x XLR balansirani linijski par, 1x RCA linijski par, 1x digitalni koaksijalni, 1x digitalni optički S/PDIF |
Mrežna povezivost | Ethernet, Wi-Fi 5, Bluetooth 5.1 (SBC, AAC), Chromecast, AirPlay 2, UPnP/DLNA |
Mrežni servisi | Internetski radio, Spotify Connect, Tidal Connect, Qobuz, Deezer, Roon Ready |
Dimenzije i masa | 430 x 85 x 305 mm, 3,55 kg |
Jamstvo | 2 godine |
Cijena | 1.099 € |
DOJAM
Zahvaljujući pravodobnim ulaganjima u pravi sustav industrijske proizvodnje, Cambridge Audio našao se u situaciji da ponudi uistinu vrhunski proizvod za i nadalje prihvatljivu tržišnu cijenu

- Vrhunska tehnološka izvedba,
- funkcionalno podržava sve važne standarde,
- izvanredno kvalitetan zvuk,
- izvrsna vlastita aplikacija,
- zajamčena potpora,
- povoljna cijena u klasi
- Nedostatak izlaza za slušalice,
- manje nesavršenosti aplikacije StreamMagic
Cambridge Audio CXN100 mrežni reproduktor (Cambridge Audio) MPC: 1.099,00 €