Stereophile vam preporuča JESEN 2025
Stereophile vam preporuča JESEN 2025

Stereophile vam preporuča JESEN 2025 3. dio

10. listopada 2025. | Audio/video sistemi, High-end audio, Mutlimedija/Audio Gadget

Svake godine, nakon recenzija niza najrazličitijih uređaja, dodataka i pribora objavljuje se lista koja sadrži preporučene komponente sa kratkim opisom razloga stavljanja na popis.  Pojedini komentari su osobne ocjene recenzenata koji su označeni inicijalima. Na kraju opisa, u zagradi je broj izdanja u kojem je objavljena recenzija dotičnog uređaja.

Svake godine, nakon recenzija niza najrazličitijih uređaja, dodataka i pribora objavljuje se lista koja sadrži preporučene komponente sa kratkim opisom razloga stavljanja na popis.  Pojedini komentari su osobne ocjene recenzenata koji su označeni inicijalima. Na kraju opisa, u zagradi je broj izdanja u kojem je objavljena recenzija dotičnog uređaja.

Stereophile je američki audiofilski mjesečnik (i web portal) čiji se urednici i suradnici bave recenzijama i pisanjem članaka o audio uređajima, s posebnim težištem na način kojim komponente reproduciraju glazbu. Časopis je 1962. godine osnovao J. Gordon Holt, a osim detaljnim recenzijama opreme, daje i preporuke i ima online bazu audio podataka, s ciljem pružanja sveobuhvatnih informacija za audiofile koji vole glazbu.

Također sadrži članke o postavljanju i podešavanju audio sustava, razumijevanju znanosti o zvuku i metodama koje se koriste za testiranje i slušanje opreme, a česte su i recenzije jeftinijih komponenti koje nude izvrsnu vrijednost za svoju cijenu.

Zbog načina prezentacije i pristupa problematici, kvaliteti informacija koje nudi, Stereophile  je unutar audiofilske zajednice vrlo cijenjena publikacija već više od 50 godina.

Svake godine, nakon recenzija niza najrazličitijih uređaja, dodataka i pribora objavljuje se lista koja sadrži preporučene komponente sa kratkim opisom razloga stavljanja na popis.  Pojedini komentari su osobne ocjene recenzenata koji su označeni inicijalima. Na kraju opisa, u zagradi je broj izdanja u kojem je objavljena recenzija dotičnog uređaja.

Poruka uredništva časopisa Streophile:

“Savjetujemo vam da pročitate naše sažetke preporučenih komponenti s jednom glavnom svrhom: da odlučite koje kompletne recenzije pročitati. Zatim pročitajte recenziju. Pažljivo je pročitajte imajući na umu svoje potrebe i želje prije nego što ozbiljno razmislite o kupnji, jer se mnoge istaknute karakteristike, osobitosti i upozorenja opisana u recenzijama ne mogu obuhvatiti u kratkom sažetku i nisu zamjena za najtemeljitije recenzije u industriji.

Ovaj popis sastavljen je nakon konzultacija s recenzentima i urednicima Stereophilea, uključujući, posebno, tehničkog urednika Johna Atkinsona.

Mjerenja su važna, ali ne očekujemo da svaka komponenta teži najboljim mogućim mjerenjima; to bi potaknulo konformizam, dosadu i igranje s metrikama, čemu se protivimo. Ne očekujemo da će naša mjerenja tradicionalnog cijevnog pojačala blisko nalikovati onima perfekcionističkog poluvodičkog pojačala. Bez obzira na to, iskustvo recenzenta sa stvarnom glazbom uvijek je najvažniji faktor u dodjeljivanju ocjena.

Recenzenti su identificirani inicijalima: John Atkinson (JA), Jim Austin (JCA), Rogier van Bakel (RvB), Martin Colloms (MC), Brian Damkroger (BD), Jason Davis (JD), Art Dudley (AD), Tom Fine (TF), Michael Fremer (MF), Tom Gibbs (TG), Alex Halberstadt (AH), Jon Iverson (JI), Sasha Matson (SM), Ken Micallef (KM), Paul Miller (PM), Julie Mullins (JMu), Herb Reichert (HR), Kalman Rubinson (KR), Rob Schryer (RS), Jason Victor Serinus (JVS) i Michael Trei (MT).”

U nastavku donosimo  poveću listu uređaja koje imamo čast i veselje

nuditi našim ljubiteljima glazbe i dobroga zvuka:

ZVUČNICI:

MBL Radialstrahler 120
MBL

A KLASA

MBL Radialstrahler 120

Ovaj trostazni zvučnik za stalak njemačke tvrtke, za svoje srednjetonske i visokotonske zvučnike koristi jedinstvenu, svesmjernu (omnidirekcionalnu) Radialstrahler tehnologiju, uparenu s dvije refleksne niskotonske jedinice. JMu je smatrala da se bas modela 120 proteže dublje nego što su specifikacije ili što su mjerenja pokazivala. Ali ono što ju je najviše impresioniralo bilo je koliko su MBL-ovi zvučali „iznenađujuće koherentno“.

„Pružali su besprijekoran zvuk od vrha do dna, što je prezentaciju učinilo realističnijom. Glazba je zvučala ‘iz jednog komada’, besprijekorno utkana u zvučnu pozornicu“, napisala je.

Iako je JA procjenio osjetljivosti modela 120 na nešto višu od specificiranih 79 dB, to je i dalje bilo znatno niže od prosjeka. Međutim, budući da se radi o omnidirekcionalnom zvučniku, subjektivna osjetljivost u prostoriji bit će nešto veća. „MBL 120 ne favoriziraju jedan glazbeni žanr nad drugim“, zaključila je JMu, dodajući da su ponekad zvučali „snažno i raskošno, posebno kada pojačate glasnoću“.

Odgovarajući stalci koštaju 1850 dolara po paru. (Vol.44 Br. 11)

 

A KLASA

Monitor Audio Gold 300 G6

Šesta generacija samostojećih zvučnika ove britanske tvrtke i dalje koristi visokotonac s naboranom membranom, srednjetonski zvučnik s Nomex saćastom kompozitnom membranom od anodizirane legure i 6″ niskotonce kao i njegovi prethodnici, ali nude povećanu snagu, nižu distorziju, a željeni klipni hod uzrokuje proširenje na više frekvencije. Srednjetonski i visokotonski zvučnik integrirani su u čvrsto kućište od lijevane legure, a stražnji dijelovi srednjetonaca i niskotonaca spojeni su na stražnju ploču kućišta dugim vijcima. (Monitor Audio daje upute za podešavanje napetosti vijaka.)

Na svoje iznenađenje, MC je otkrio da je pri tvornički preporučenoj napetosti muzikalnost smanjena, transparentnost narušena i taj poseban osjećaj ravnoteže razvodnjen. Ritam i vremenska komponenta nisu bili optimalni. Kada su vijci bili čvrsto zategnuti prstima, ali ne i zategnuti, vremenski ritam je značajno poboljšan, a dobitak muzikalnosti značajan. Kad se napetost optimizirala, Gold 300 su vješto rekreirali  živahne detaljne zvučne pozornice bez osjećaja zbrke ili… zamagljivanja.

Postojao je osjećaj neposrednosti i primamljive jasnoće. Zvučnici sviraju stvarno glasno kada je potrebno, s niskim slušnim zamorom, primijetio je MC, i kada su zvučnici bili maksimalno pojačani odziv najnižih tonova pomalo se osušio.

Njegov zaključak?

„Dizajn i glazbene performanse su besprijekorni; kvaliteta izrade i završna obrada su izvrsne. Lako prelaze ljestvicu performansi i toplo se preporučuju.“ JA-ina procjena osjetljivosti Monitor Audioa bila je 1 dB viša od specificiranih 87 dB/2,83 V/1 m, iako je efektivna impedancija bila niska. (Vol.47 Br.11)

Monitor Audio Gold 300 6G samostojeći zvučnici ebony - EX DEMO MPC: 4.750,00 €
AKCIJA: 3.599,00 € Kupi

A KLASA

Monitor Audio Platinum 300 3G

Ovaj trostazni samostojeći zvučnik ima rebrasti trakasti visokotonac, 4″ srednjetonski zvučnik i dva 8″ niskotonca s refleksnim otvorom.

Membrane srednjetonca i niskotonca izrađene su od troslojne dijafragme, s oblogom od keramički obloženog aluminija ispred Nomex saćastog materijala i dva sloja karbonskih vlakana. Navodi se da visokotonac s mikro naboranom dijafragmom (MPD) III doseže frekvencijski raspon iznad 60 kHz. Na stražnjoj ploči nalaze se dva priključka, od kojih se jedan može blokirati ako niski bas zvuči pretjerano.

JA je doista blokirao jedan od priključaka svakog zvučnika, jer se frekvencija podešavanja priključka od 33 Hz podudarala s frekvencijom najnižeg moda u njegovoj sobi. JA je primijetio izvrsno proširenje niskih frekvencija i bio je impresioniran točnošću reprodukcije, koja je, kako je primijetio, “više nalikovala onome što dobijete od para visokoučinkovitih mini monitora”.

U testnom laboratoriju, mjerenja su potvrdila specificiranu osjetljivost na otvorenom prostoru od 88dB/2.83V/m, iako je također otkriveno da je riječ o relativno zahtjevnom opterećenju. Odziv zvučnika s veće udaljenosti bio je ravan u niskim i srednjim visokim tonovima, ali se popeo za nekoliko dB u gornjoj oktavi.

JA to nije smatrao problemom i sažeo je komentar napisavši: „Sa svojim čistim, neobojenim srednjim rasponom, dobro kontroliranim, proširenim niskim frekvencijama, dobro definiranim stereo zvukom i sposobnošću da svira puno glasnije od mojih uobičajenih mini monitora, Monitor Audio Platinum 300 3G  elegantnog izgleda je visokoučinkovit zvučnik. Toplo preporučujem.“ (Vol.46 Br.11)

Monitor Audio Gold 300 6G samostojeći zvučnici ebony - EX DEMO MPC: 4.750,00 €
AKCIJA: 3.599,00 € Kupi

A KLASA

Paradigm Founder 120H

Samostojeći 120H, vodeći model kanadske tvrtke u seriji od šest zvučnika u seriji Founder, koristi tri aktivna niskotonca s CarbonX membranama, čije se ponašanje može optimizirati pomoću aplikacije ARC Genesis (USB mikrofon za korištenje s aplikacijom je uključen u komplet.) 6-inčna srednjetonska jedinica s membranom od legure postavljena je iza perforirane leće za fazno poravnanje, za koju Paradigm tvrdi da rezultira glatkijim frekvencijskim odzivom, i na osi i izvan nje.

Srednjetonski i niskotonski zvučnici odvojeni su od kućišta naprednim sustavom za izolaciju udaraca. Visokotonac s kupolom od legure promjera 1″ postavljen je u središte konusnog valovoda. Kaže se da je optimalna os slušanja između visokotonca i srednjetonca, što je 990 mm od poda. RvB je smatrao da se120H teže postavlja u prostor od većine zvučnika, ali nakon što su njihovi položaji optimizirani, bio je impresioniran onim što je čuo: „Ravnoteža je bila ono što je uzbudljivo i kontinuitet gore-dolje u frekvencijskom rasponu.“ „Sve je zvučalo ‘zajedno’, koherentno, zar ne.“

Paradigm Founderi 120H su nudili izvrsno proširenje niskih frekvencija, iako je RvB otkrio da bez ARC optimizacije prostora ima neznatno previše energije donjih oktava. Unatoč tome, napisao je da se „Što se tiče basa, Foundersi, na šiljcima, ponašaju poput baršunastog malja ili željezne šake u svilenoj rukavici, ako vam se takve usporedbe sviđaju. “ JA-ina procjena osjetljivosti 120H bila je 2 dB niža od specificiranih 92 dB(B)/2,83 V/m, ali to je i dalje više od prosjeka. Također je primijetio da je veliko, trapezoidno kućište dobro prigušeno, iako je otkrio da kvazi-anehoični odziv zvučnika ima blago rastuće visoke tonove, što bi se moglo riješiti za pažljivim podešavanjem u prostoru. (Vol.45 Br.12)

Paradigm Founder 120H samostojeći zvučnici (par) MPC: 12.341,89 €

B KLASA

GoldenEar T66

Podsjećajući na GoldenEarov raniji Triton One.R po tome što je uski trostazni samostojeći zvučnik s aktivnim subwooferom, T66 je prvi GoldenEar zvučnik čiji je dizajn optimizirao Garth Powell, viši direktor inženjeringa u AudioQuestu. Visokotonac velike brzine s naboranom trakom (HVFR) AMT postavljen je između dva 4,5″ srednjetonska/bas zvučnika s višestrukim faznim nastavcima.

Frekvencije ispod 150 Hz obrađuju dva “kvadratična” zvučnika dimenzija 5″ × 9″, refleksno opterećena s dva pasivna radijatora dimenzija 8″ × 12″. Unutarnje ožičenje je AudioQuestov kabel s kontroliranim smjerom, Perfect-Surface Copper+ (PSC+), koji koristi sloj ugljika za koji se kaže da maksimizira raspršivanje RF šuma.

Ulaz pojačala subwoofera uzima se iz priključaka za srednjetonce/basove, ali postoji i LFE RCA ulazni priključak, a skretnica je implementirana s DSP-om. JA-ov početni dojam bio je da T66 zvuči kao dinamičniji, jasniji i čišći rođak GoldenEarovog BRX zvučnika za stalke, sa znatno snažnijim i proširenim niskim frekvencijama i više prostora u gornjim oktavama. Snimke solo klavira bile su pohvalno bez obojenja, a T66 je dosljedno briljirao kada je u pitanju reprodukcija glasova.

JA je komentirao da je ovo zvučnik punog raspona koji se uredno odmaknuo i nestao pri reprodukciji glazbe. Mjerenja su potvrdila korisno visoku osjetljivost 91 dB/2,83 V/m, koja će kompenzirati zahtjevno opterećenje. Osim povišene gornje oktave, koja će zahtijevati pažnju pri usklađivanju i postavljanju sustava, GoldenEar T66 „nudi izvrsne izmjerene performanse“, zaključio je JA. (Vol.47 Br.8)

GoldenEar T66 samostojeći zvučnik s aktivnim basom MPC: 6.999,00 €

B KLASA

Chario Aviator Amelia

Ovaj trostazni talijanski samostojeći zvučnik ima jednu od svojih 5,1″ niskotonskih jedinica postavljenu na stražnju stranu kućišta od prirodnog drva, dok drugi usmjerava zvuk prema dolje, pored refleksnog otvora na podnožju. Visokotonac sa svilenom kupolom promjera 38 mm nalazi se ispod 5,1″ srednjetonske jedinice.

Isporuka Chario Aviatora Amelia „čini se nenametljivom i lakom“, napisala je JMu, „ali ne ‘lagano’ kao opušteno. Lako kao bez napora.“ Istaknula je Amelijin „glatki, živopisni naturalizam,… veliki na neposrednosti – ne ustručava se isporučiti udarac.“ JMu je komentirala da su se kod nekih albuma visoki tonovi Charia činili malo pretjeranima, a u testnom laboratoriju, JA je otkrila da je odziv na osi doista dosegao vrhunac u gornjoj oktavi, posebno kod cijevnih pojačala.

Međutim, budući da je zvučnik vrlo usmjeren u ovom području, Amelijin balans visokih tonova može se podesiti eksperimentiranjem s toe-in postavkama: „Bez toe-in postavki gornje oktave bit će previše blage“, napisao je, ali je upozorio da će „potpuna toe-in postavka s položajem slušatelja i visoki visoki tonovi zvučati pjenušavo.“

Njegova procjena osjetljivosti Charia bila je neznatno niža od specificiranih 90 dB, na 88,6 dB(B)/2,83 V/m. (Vol.45 Br.6)

B KLASA

GoldenEar BRX

Ovo je posljednji zvučnik koji je GoldenEar predstavio dok je Sandy Gross još bio u tvrtki koju je suosnovao. Besprijekorni BRX (za Bookshelf Reference X) spaja vodeći Triton Referenceov HVFR (High-Velocity Folded Ribbon) visokotonac i 6-inčni polipropilenski konusni gornji bas/srednjetonski zvučnik s parom 6,5-inčnih planarnih pasivnih radijatora.

Optimalna os slušanja je odmah ispod visokotonca, pa je JA koristio 30″ Sanus SF30 stalke s dva stupa kako bi dobio najbolji zvuk. Rezultat je izvrsna točnost stereo slike i neobojeni, prirodni srednji i visoki tonovi s postavljenim zaštitnim mrežicama, ali malo previše energije srednjih visokih tonova bez njih.

Čak i kada se BRX-ovi koriste daleko od zida iza njih čuje se izvrsno proširenje niskih frekvencija za tako mali zvučnik, s izraženijim gornjim basom, sve do 50 Hz. Izmjerena osjetljivost bila je 87,5 dB(B)/2,83 V/m u usporedbi s navedenih 90 dB.

„Iako može profitirati od visokokvalitetnog pojačala, njegova kvaliteta zvuka sadrži neobojeni srednji raspon, čiste visoke frekvencije i dovoljno energije srednjih i gornjih basova da zadovolji, uz stabilnu, točnu stereo sliku“, zaključio je. Međutim, upozorio je da će, unatoč tome što je njegova impedancija specificirana kao „kompatibilna s 8 oma“, BRX najbolje raditi s pojačalima značajnije snage.

HR je oduševljeno ponovio pohvale za GoldenEarov zvuk, napisavši „Moje višekratno slušanje sugerira da bi novi GoldenEar BRX-ovi mogli biti najbolja stvar koja se dogodila pristupačnim zvučnicima od debija KEF LS50. S pravim pojačalom postigli su razinu otvorene lucidnosti koja je izuzetno rijetka za ovu cijenu.“ (Vol.43 br. 9 i 12)

GoldenEar BRX bookshelf zvučnici MPC: 2.099,00 €

B KLASA

Klipsch RP-600M II

Izvorna verzija Klipschovog dvostaznog zvučnka za stalke RP-600M koristila je 6,5-inčni niskotonski zvučnik s membranom od bakra i keramike za frekvencije ispod 1,8 kHz i 1-inčni visokotonac s titanskom membranom opremljen Tractrix hornom za reprodukciju svega ostalog.

Nova verzija je dva i pol centimetra dublja od stare i ima veću konusnu Tractrix visokofrekventnu hornu i redizajnirani niskotonac s Faradayevim prstenovima i većom zvučnom zavojnicom.

Dok je HR preferirao stare Klipsche zvučnike s pričvršćenim rešetkama zvučnika, otkrio je da novi Klipsch zvučnici najbolje zvuče bez njih. „Kombinirani učinak revidirane horne i bas zvučnika je dodavanje težine, prisutnosti i delikatnosti niskih signala prezentaciji“, napisao je. Dok su originalni zvučnici odradili izvanredan posao naglašavanja ritma i „oslikavanja melodije“ klasične glazbe, novi Klipsch „jednostavno zvuči profinjenije“.

HR je komentirao Klipschovu „sposobnost sviranja stvarno glasno“ čak i s pojačalom od 8 W, iako je JA, izvještavajući iz svog laboratorija, procijenio da je osjetljivost originalnog RP-600M-a bila 89,6 dB – „mnogo niže“ od Klipschovih specifikacija. Unatoč tome, pohvalio je „impresivne izmjerene performanse zvučnika, posebno kada se uzme u obzir njihova pristupačna cijena.“ (Vol. 42 Br. 4, originalna verzija; Vol. 46 Br. 8)

Klipsch RP-600M II Reference Premiere zvučnici za stalke (par) MPC: 689,00 €

B KLASA

Klipsch The Nines

Ovaj relativno mali, dvostazni aktivni sustav zvučnika za stalak uključuje pojačalo klase D, digitalne i analogne ulaze – potonji su digitalizirani na 96 kHz – i ugrađeni DSP. Visokotonac od 1″ s titanskom kupolom i hornom popraćen je niskotoncem od 8″ s konusnom membranom od kompozitnih vlakana.

Uz digitalne ulaze HDMI-ARC s CEC-om, Bluetooth 5.0, TosLink S/PDIF i USB2 Type B, postoje dva analogna ulaza s jednim krajem: jedan na RCA priključcima za gramofonski ulaz (fono), a drugi na 3,5 mm stereo mini priključcima za linijski signal. Tu je i linijski izlaz za subwoofer. Reproducirajući digitalne datoteke, TF je otkrio da se Nines ističe u prijenosu detalja niske razine i sve dok je glasnoća bila umjerena, bas je zvučao čisto i duboko.

TF je puštao LP ploče s Ortofon 2M Blue zvučnicom i opisao Ninesov fono pretpojačalo kao “lagodno”. Poput 2M Blue zvučnice, „ne izvlači svaki detalj iz ritma, ali izvlači dovoljno da se uživa u glazbi.“ TF je zaključio da Nines „hvataju dovoljno glazbe i puštaju je u prostoriju kako bi zabava započela i trajala cijelu noć.“ U JA-inom testnom laboratoriju, niskotonski zvučnik činio se pomalo preprigušenim, frekvencijski balans bio je impresivno ujednačen u cjelini, iako s vrlo malim porastom iznad 7 kHz, a lateralna disperzija bila je izvrsno kontrolirana. Dodatni KS-24 stalci koštaju 349 USD/par. (Vol.47 Br.2)

Klipsch THE NINES aktivni bežični bookshelf zvučnici (par) MPC: 1.989,00 €

B KLASA

Technics SC-CX700

 

Technics SC-CX700 – bežičnih aktivni zvučnici MPC: 2.499,00 €
AKCIJA: 1.999,00 € Kupi

SUBWOOFERI

A KLASA

JL Audio CR-1 skretnica

CR-1 skretnica ima kontinuirano varijabilne visokopropusne i niskopropusne filtere izgrađene oko dva bloka preciznih Linkwitz-Riley filtera koji se mogu postaviti na 12 ili 24 dB/oktavu putem prekidača na prednjoj ploči. Nakon susreta s CR-1, LG se “pitao gdje je bio cijeli [njegov] život”; od tada ga koristi.

“Prekrasno je izrađen, zvučno transparentan, igra ključnu ulogu u optimalnom postavljanju subwoofera i ima ergonomske funkcije premošćenja i stišavanja (bypass i mute) koje vam omogućuju da odmah čujete zvučna poboljšanja dobrog upravljanja basom.” (Vol.39 Br.11)

A KLASA

JL Audio Fathom f110v2-GLOSS

Ovaj relativno mali – 16″ × 13″ × 17″ – besprijekorno izrađen, aktivni subwoofer u zatvorenoj kutiji koristi 10″ konusni zvučnik i pojačalo klase D snage 1,1 kW. Rezna frekvencija niskopropusnog filtera može se postaviti između 30Hz i 130Hz s nagibom od 12dB ili 24dB/oktava. Nema visokopropusnog filtera, ali uključena je najnovija, višepojasna verzija JL-ovog procesora za digitalnu automatsku optimizaciju sobe (D.A.R.O.) (isporučuje se mikrofon), što je KR smatrao impresivno korisnim.

Pokrećući više JL subwoofera iz LFE izlaza svog višekanalnog servera, KR je osjetio veću čvrstoću i definiciju u tonovima sa snimkom pedala orgulja i proširenom dinamičkom skalom. Za slušanje u stereo režimu, gdje LFE izlaz nije bio dostupan, KR je koristio JL Audio CR-1 aktivnu skretnicu za subwoofer i odlučio da je njegovo upravljanje basom subjektivno zadovoljavajuće od jednostavnog korištenja subwoofera koji svira LFE kanal na višekanalnim glazbenim snimkama. „JL f110v2 je moćna podmornica koja malo zaostaje za svojom većom braćom“, zaključio je. (Vol. 43 Br. 8)

JL Audio Fathom® f110v2-GLOSS subwoofer MPC: 3.599,00 €

B KLASA

JL Audio E-Sub e110

Korak ispod JL Audio Fathom serije je E-Sub linija tvrtke iz Floride, čiji je početni model e110 u crnoj pepeljastoj završnoj obradi. (Dodajte 200 USD za sjajno crnu boju.) e110 s vlastitim napajanjem (specificiran na 1200 W RMS) ima 10″ zvučničku jedinicu i parove RCA ulaza i izlaza. S uključenom skretnicom subwoofera, izlazni priključci pružaju visokopropusni signal filtriran Linkwitz-Rileyjem od 24 dB/oktavu; kada je skretnica isključena, pružaju međuspremničku (buffer) verziju istog signala koji se pojavljuje na ulaznim priključcima e110.

Kontrole uključuju glasnoću, isključenje filtera, frekvenciju filtera, polaritet i promjenjivu fazu; specificirani frekvencijski odziv e110 je 25-116 Hz, ±1,5 dB (3 dB na 23 Hz). KR, koji se za EQ zadatke oslanjao na Audyssey i Dirac Live softver, otkrio je da je u njegovoj sobi “koristan odziv održan ispod 15 Hz.

Prilično impresivno za par 10″ zvučnika!” I premda, kako je KR primijetio, “dva subwoofera od 10″ nisu mogla ‘napuniti’ sobu” kao njegovi veći subwooferi, E-Subovi su nudili “dubok, snažan bas”. (Vol.39 Br.9)

JL Audio E-Sub e110-GLOSS subwoofer MPC: 2.346,00 €

KOMPLETNI AUDIO SUSTAVI

A KLASA

Klipsch The Nines

Ovaj relativno mali, dvostazni aktivni sustav zvučnika za stalak uključuje pojačalo klase D, digitalne i analogne ulaze – potonji su digitalizirani na 96 kHz – i ugrađeni DSP. Visokotonac od 1″ s titanskom kupolom i hornom popraćen je niskotoncem od 8″ s konusnom membranom od kompozitnih vlakana.

Uz digitalne ulaze HDMI-ARC s CEC-om, Bluetooth 5.0, TosLink S/PDIF i USB2 Type B, postoje dva analogna ulaza s jednim krajem: jedan na RCA priključcima za gramofonski ulaz (fono), a drugi na 3,5 mm stereo mini priključcima za linijski signal. Tu je i linijski izlaz za subwoofer. Reproducirajući digitalne datoteke, TF je otkrio da se Nines ističe u prijenosu detalja niske razine i sve dok je glasnoća bila umjerena, bas je zvučao čisto i duboko.

TF je puštao LP ploče s Ortofon 2M Blue zvučnicom i opisao Ninesov fono pretpojačalo kao “lagodno”. Poput 2M Blue zvučnice, „ne izvlači svaki detalj iz ritma, ali izvlači dovoljno da se uživa u glazbi.“ TF je zaključio da Nines „hvataju dovoljno glazbe i puštaju je u prostoriju kako bi zabava započela i trajala cijelu noć.“ U JA-inom testnom laboratoriju, niskotonski zvučnik činio se pomalo preprigušenim, frekvencijski balans bio je impresivno ujednačen u cjelini, iako s vrlo malim porastom iznad 7 kHz, a lateralna disperzija bila je izvrsno kontrolirana. Dodatni KS-24 stalci koštaju 349 USD/par. (Vol.47 Br.2)

Klipsch THE NINES aktivni bežični bookshelf zvučnici (par) MPC: 1.989,00 €

C KLASA

Technics SC-CX700

Ovaj Roon Ready, bežični, aktivni zvučnik koristi koaksijalni pogon s refleksnim učinkom. Osim bežičnog streaminga, SC-CX-700 ima Ethernet priključak koji podržava do 24/384 PCM i do DSD256; TosLink ulaz (do 24/96); HDMI (ARC) (do 24/48); i dva USB-C priključka (do 24/192). Također ima linijske i fono analogne ulaze, koji se pretvaraju u digitalne na 48 kHz, te analogni izlaz za subwoofer. Zvučnikom se može upravljati daljinskim upravljačem, gumbima na gornjoj ploči primarnog zvučnika ili aplikacijom Technics Audio Center, koja također omogućuje kontrolu visokih i niskih tonova te aktiviranje postavki EQ-a za korekciju akustike prostorije. (Za mjerenja korekcije prostorije predviđen je mikrofon.) KR je primijetio da četiri unaprijed postavljene postavke korekcije – Slobodno, Zid, Kut, Polica – nisu bile baš zadovoljavajuće; Rezultati “Measured” EQ-a, napravljenog pomoću mikrofona na mjestu slušanja, davali su najprirodniji, najbalansiraniji i najprostraniji zvuk.

Svoje vrijeme provedeno s Technics zvučnicima sažeo je napisavši da SC-CX700 “ima impresivan skup značajki koje će mu omogućiti reprodukciju gotovo svakog glazbenog izvora. Njegove zvučne i glazbene performanse nadmašile su moja očekivanja. Njegova skromna veličina prikriva sposobnost stvaranja široke, duboke, detaljne zvučne slike ispunjene uravnoteženim, ugodnim zvukom, bez potrebe za subwooferom. Učinkovitost ekvalizacije temeljene na mjerenju omogućuje mu postavljanje gotovo bilo gdje. Impresivno!”

JA je također bio impresioniran, napominjući da je dijagram zračenja zvučnika bio ravnomjeran i dobro kontroliran kroz srednje i niže visoke tonove. U sljedećoj recenziji, TF je isprobao MM fono ulaz i napisao da je sustav prošao test angažmana, “predstavljajući kvalitetu zvuka usmjerenu na glazbu u brazdaama, a ne na površinsku buku ili mehanički proces reprodukcije ploča.

Bio sam iznenađen koliko se zvuk koji je izlazio iz tih malih koaksijalnih zvučnika činio snažnim. Stereo slike bile su fokusirane i detaljne.” Uspoređujući LP i digitalne verzije istih albuma, smatrao je da su slike stabilnije u digitalnim datotekama, ali prezentacije na vinilnim verzijama ponekad su zvučale realističnije. „Što god fono odjeljak radio, nije kvario zvuk, a ponekad je stvarao jači osjećaj kao da živi glazbenici sviraju zajedno“, zaključio je. (Vol. 48 Br. 4 i 6)

JL Audio E-Sub e110-GLOSS subwoofer MPC: 2.346,00 €

KOMPLETNI AUDIO SUSTAVI

Tivoli Audio Model One BT boje5-08

D KLASA

Tivoli Audio Model One BT

„Tivoli Model One je radio ogoljen do svojih osnovnih elemenata: nema stereo uređaja, nema memorije za stanice, nema daljinskog upravljača, nema kontrola tona“, rekao je ST. Otkrio je da ovaj dizajn pokojnog Henryja Klossa nije bio preglasan, ali je bio „dovoljno glasan za tipičan ured i, u konačnici, dovoljno glasan za mene“.

Čuo je „bogatstvo, toplinu, velikodušnost tona i jasnoću koja je omogućila ugodno slušanje. Nikada se nisam umorio“. „Malo bučno“, kaže JA, „ali ugodno.“ AD je spojio izlaz za snimanje Modela One na ulaze pretpojačala, a zatim isključio zvuk zvučnika.

Uskladivši Tivoli s FM antenom RadioShack 15-2163, otkrio je da je „kombinacija bila ništa manje nego prekrasna u mom sustavu: fleksibilan, izvrsno zvučeći mono radio, sjajan izvor zvuka za ukupnu cijenu od samo 124 dolara“. (Vol. 24 Br. 3, Vol. 27 Br. 7)

Tivoli Audio Model One BT - Walnut / Beige MPC: 209,00 €

Za sve dodatne informacije molimo da nas bez ustezanja kontaktirate!

POSLJEDNJE NOVOSTI: