LEHMANN AUDIO – junak novog doba!
Savršenstvo zvuka od 1988.
Dobrodošli u Lehmann Audio. Razvijamo i distribuiramo vrhunske audio uređaje za zahtjevne ljubitelje glazbe i profesionalne korisnike.
Strast prema glazbi
Mi smo strastveni oko glazbe. Kvaliteta snimke, a ne mi, određuje kakav će biti zvuk. Naši proizvodi nude nevjerojatno iskren i plemeniti zvuk. Uživajte u glazbi kao nikad prije.
Kvalitetni proizvodi iz Njemačke
Svi Lehmannaudio proizvodi su isključivo projektirani i proizvedeni u Njemačkoj. To je njemačka kvaliteta koju možete vidjeti, osjetiti i čuti. Na sve proizvode nudimo dvogodišnje jamstvo.
Brojne nagrade
Naši proizvodi su nagrađivani raznim priznanjima. Od izbora čitatelja do nagrada žirija: Linear, Black Cube and Co. nastavljaju osvajati srca ljubitelja glazbe.
Norbert Lehmann
Lehmannaudio Vertriebs GmbH osnovao je 1988. mladi student audio inženjerstva, Norbert Lehmann, u Kölnu, Njemačka. Nakon 11 godina u ugodnom gradiću Bergisch Gladbach, tvrtka se vratila u Köln, metropolu Porajnja u proljeće 2018. Ovdje sa strašću za detalje nastaje ono što je zbog svoje kvalitete postalo omiljeno u cijelom svijetu: linija proizvoda Lehmannaudio. Made in Germany.
Kada ste zadnji put osjetili glazbu? Da li stvarno dopuštate da vas ponese zvuk, doslovno upijajući svaku notu? S našim proizvodima – fono pretpojačalima i pojačalima za slušalice – želimo vam omogućiti upravo ovo intenzivno iskustvo. Činimo sve što možemo kako bismo osigurali da možete uživati u jedinstvenom osjećaju sreće i potpuno uroniti u prekrasne dubine glazbe. Dopustite da vas ponese čista ljepota zvukova i veselite se pratiti namjere glazbenika svim svojim osjetilima!
“Samo želim da ljudi budu sretni kada slušaju glazbu. Rješenje je jednostavno – bolja tehnologija.
Za nas – a svakako i za vas – uživanje u glazbi savršeno je samo ako uređaji koji se koriste potječu iz održive i odgovorne proizvodnje. Zato u Njemačkoj razvijamo i proizvodimo cijeli asortiman uređaja– s pažnjom na detalje, s najvećom pažnjom i fokusom na dugovječnost. Pažljivo i odgovorno koristimo svoje resurse, a društvena obveza također je nešto što se podrazumijeva. Sada uživajte u našem katalogu na opušten način: otkrijte naše proizvode u području pojačala za slušalice, gramofonskih pretpojačala i pojačala snage za kućne korisnike. U našim intervjuima saznat ćete i do čega profesionalci zapravo vode računa prilikom snimanja i masteriranja glazbe. Kako bismo u budućnosti još bolje zadovoljili vaše potrebe, uvijek nam je drago primiti vaše povratne informacije!”
Srdačan pozdrav,
Norbert Lehmann, generalni direktor
O POJAČALIMA ZA SLUŠALICE
Zašto slušalice?
Sa slušalicama možete postići izvrsnu reprodukciju glazbe uz djelić cijene koju biste potrošili na usporedivi visokokvalitetni hi-fi sustav temeljen na zvučnicima. Što se tiče razlučivosti i dinamike, visokokvalitetne slušalice ne samo da ni u čemu nisu inferiorne u odnosu na najbolje zvučnike, već su u većini slučajeva i superiornije od njih.
Osim toga, možete uživati u glazbi noću ili u manje od idealno tihim okruženjima. Prvi čuva mir, primjerice, unutar obitelji ili kod susjeda, dok drugi blokira okolnu buku i čini vas potpuno neovisnim o akustici prostorije.
Po čemu su slušalice drugačije?
Postoje brojne paralele između (dinamičkih) slušalica i zvučnika.
S tehničke točke gledišta, oba su takozvana “kompleksna opterećenja” za povezana pojačala i stoga bi trebala raditi na prilično stabilnim izlazima. Postoje slušalice visoke impedancije koje po dizajnu zahtijevaju višu naponsku razinu i verzije s niskom impedancijom koje zahtijevaju više struje kako bi se postigli optimalne rezultate i odgovarajuća glasnoća. Ako jednostavno priključite bilo koje slušalice u odgovarajuće označene izlazne utičnice bez uzimanja u obzir karakteristika slušalica, rezultat može biti vrlo razočaravajući.
Uloga pojačala za slušalice
Zbog evolucije, ljudsko uho je izuzetno osjetljivo na impulse.
Iskreno rečeno, svatko tko nije na vrijeme čuo pucketanje grane brzo bi postao plijen sabljozubom tigru. Slušanje sa slušalicama nije pitanje života i smrti, ali pojačala za slušalice i slušalice s nedovoljno preciznom reprodukcijom tranzijenata uvijek imaju nekoliko negativnih utjecaja.
Primjer bi bio glazbenik u studiju: glazbenik ne može ispravno čuti snimljeni signal jer mu nedostaju komponente impulsa, pa pojačava zvuk. Međutim, to ne poboljšava reprodukciju impulsa. Stoga dodatno povećava glasnoća. Mogući izravni zvučni rezultat: Postoji povećano preslušavanje od slušalica do uključenih mikrofona i inženjer zvuka ima poteškoća s odvajanjem lijevog od desnog kanala zapisa. Na kraju studijskog dana, iscrpljeni članovi studijske ekipe odlaze kući s glavoboljama.
Dugoročno gledano, mogu se dogoditi i oštećenja sluha.
Stoga su najbolja moguća pojačala za slušalice iznimno važna za ukupni rezultat u svim područjima gdje se koriste slušalice, bilo tijekom miksanja i masteringa ili kada nesmetano uživate u glazbi kod kuće.
Stoga je iznimno važno pravilno, namjenski odabrati pojačalo za slušalice, jer univerzalni uređaj ne postoji – za svaku grupu i vrste slušalica smo razvili odgovarajuća pojačala na veliko veselje profesionalaca i svih ljubitelja slušalica!
Kako biste odabrali ispravno pojačalo za slušalice, nudimo “kalkulator” koji će ponuditi najbolje rješenje za vaš primjerak.
O FONO PRETPOJAČALIMA
Što je ekvalizacija?
Pod ekvalizacijom razumijemo individualnu prilagodbu frekvencijskog odziva bilo sa stajališta umjetnika tijekom produkcije (oblikovanje zvuka, npr. visokopropusnost, niskopropusnost, naglašavanje dinamike, pomicanje boje itd.) ili tehnički automatizirano tijekom obrade signala. Tehnički automatizirana verzija (radioprijenos, prijenos vrpce, snimanje, digitalni signal, digitalna linija) uvijek radi sa prilagođenim središnjim frekvencijama/vremenskim konstantama za odgovarajuću aplikaciju.
Zašto postoji ekvalizacija gramofonskih ploča?
Problem:
Prilikom rezanja ploče, iz tehničkih razloga, linearni frekvencijski odziv signala bi zahtijevao šire brazde sa opadajućom frekvencijom, tj. prema nižim tokovima. To bi zauzvrat zahtijevalo više prostora za pohranu na vinilu. S druge strane, s povećanjem frekvencija, tj. prema visokima, brazde s takvom modulacijom bi postale toliko male da bi se korisni signal utopio u šumu tijekom reprodukcije. Stoga se u praksi ne može ostvariti snimanje zvuka konstantnom brzinom preko cijelog frekvencijskog opsega.
Rješenje:
Rješenje je pojačavanje visokih i stišavanje niskih tonova tijekom snimanja, tj. takozvano linearno izobličenje (pre-emphasis) frekvencijskog odziva. Kako bi se konačno postigla linearna reprodukcija, ovaj korak izobličenja mora se ponovno obrnuti tijekom reprodukcije (de-emphasis). Predpojačalo fono ekvalizatora osigurava reprodukciju bez izobličenja dok igla zvučnice prolazi kroz brazdu.
Povijest:
U ranim danima postojali su različiti, ne potpuno kompatibilni pristupi raznih izdavačkih kuća kao što su EMI ili Decca, ili radiodifuznih postaja poput BBC-a i NAB-a. Ponekad su odgovarajući inženjeri za snimanje koristili svoje osobne krivulje ekvilizacije prema vlastitom nahođenju za pojedinačne procese rezanja, što znači da su visoki tonovi bili pojačani, a niski smanjeni po slobodnoj volji kako bi se na ploči dobilo više vremena za reprodukciju.
Od 1955. RIAA (Recording Industry Association of America) standardizirala je karakteristiku filtera ili krivulju izjednačenja za snimke na vinilu.
S obzirom da su kroz povijest krivulje snimanje/reprodukcija bile različite, ovisno o snimateljima u pojedinim kompanijama, nerijetko se događa da reprodukcija glazbe s nekih ploča može zvučati tanko i “siromašno” a kod drugih teško i “masno”.
Sve je to rezultat različitih ekvalizacijskih krivulja koje su se koristile sve do 1955. godine kad ih je RIAA izjednačila i propisala parametre.
Naravno, i nakon standardizacije, pojedine se kompanije nisu u cijelosti pridržavale standarda, tako da su razlike u zvuku bile čujne još niz godina.
U glavnom, pri reprodukciji pojedinih ploča trebalo bi primjenjivati ekvalizacijsku krivulju jednaku onoj korištenoj pri snimanju, u cilju postizanja kvalitete reprodukcije što bliže izvornoj.
S obzirom da zvučnice nemaju identične karakteristike, da bismo postigli najbolje rezultate reprodukcije, karakteristike pretpojačala trebale bi idealno odgovarati. Na nekim se primjercima fono pretpojačala mogu birati različte vrijednosti impedance (npr. 50/100/1000Ω 47kΩ), kapacitivnosti (47 pF do 1,370 pF) i pojačanja (36 dB, 46 dB, 56 dB, 66 dB), tako da su osigurani najbolji uvjeti za rad različitih zvučnica.
Fono pretpojačala:
Naša linija legendarnih gramofonskih pretpojačala proizvedenih u Njemačkoj. Sva vrhunska fono pretpojačala podržavaju MM/MC zvučnice i imaju podesivu impedanciju.
Black Cube Statement • Black Cube • Black Cube II • Black Cube SE • Black Cube SE II • Black Cube SE II SV Edition • Decade • Decade Jubilee • Silver Cube
PRETPOJAČALA/POJAČALA SNAGE
Pretpojačala:
Naša pretpojačala su vrlo precizno ručno izrađena pretpojačala/pojačala za slušalice dizajnirana za povezivanje s uobičajenim hi-fi uređajima. Zahvaljujući najboljim komponentama i sofisticiranom rasporedu sklopova, u mogućnosti smo jamčiti užitak slušanja na izvrsnoj razini. U svakom su pogledu superiorna industrijskim masovnim proizvodima i zadovoljavaju najviše standarde u autentičnoj reprodukciji glazbe sa praktički svim uobičajnim slušalicama. Kao sljedeći stupanj, on kombinira sve prednosti našeg referentnog modela s preciznošću digitalno-analognog pretvarača najnovije generacije.
Sada se radujte svojoj glazbi koja će zvučati točno onako kako želite da zvuči: dobro uravnoteženo, dinamično i punog tijela!
Phonolith kombinira ambiciozni fono predstupanj, prvoklasno pretpojačalo i referentno pojačalo za slušalice u jednom uređaju. Faktor forme je nenametljiv, audio performanse ne sadrže apsolutno nikakve nepoželjne elemente.
Pojačala snage:
Je li vam netko ikada pokušao prodati bilo koje pojačalo standardne veličine zajedno s vašim pametnim malim zvučnicima? Nakon iznenađenja veličinom naših Stamp i Stamp SE pojačala snage, slijedi zapanjujuća kvaliteta onoga što čujete.
Doživite našu liniju pretpojačala i pojačala snage i ponovno otkrijte svoju glazbu na potpuno novi način. Pronađite detalje za koje niste znali da postoje: nova dimenzija slušanja.
PRIBOR
Black Cube Statement
Norbert Lehmann, founder i CEO